Najčešća pitanja

FAQ

OTVORIO SAM PAKET I PROIZVOD JE FIZIČKI OŠTEĆEN / AMBALAŽA U KOJOJ JE STIGAO PAKET JE OŠTEĆENA (TROŠKOVE VRAĆANJA PAKETA SNOSI KURIRSKA SLUŽBA) ROK ISTIČE ZA : 12 do 24 ČASA

Ukoliko, po prijemu paketa, utvrdite da je ambalaža i/ili saržaj oštećen, molimo Vas da, u roku od 12 do 24 časa po prijemu, pozovete kurirsku službu Bex na telefon 0800 3 555 000 kako bi se uradio zapisnik o oštećenju i preuzeo paket za zamenu. Obavezno prijavite reklamaciju na e-mail adresu ekol@ekol.rs. Poželjno je da reklamacija sadrži fotografije oštećenog paketa/proizvoda.

ŽELIM DA VRATIM PROIZVOD JER NISAM ZADOVOLJAN (TROŠKOVE VRAĆANJA PAKETA SNOSI POŠILJALAC) ROK ISTIČE ZA 15 DANA

Ukoliko niste zadovoljni proizvodom, u roku od 14 dana od dana prijema paketa, proizvod možete vratiti ili zameniti za drugi. Obavezno prijavite reklamaciju e-mail ekol@ekol.rs. Neophodno je da vratite kompletan proizvod sa svim pripadajućim elementima (proizvod, kompletna dokumentacija, originalno pakovanje, zaštitne elemente…). Proizvod mora biti očišćen od tragova korišćenja i BEZ FIZIČKIH OŠTEĆENJA. Ekol Tepisi ne prihvataju odgovornost za proizvode koji su fizički oštećeni ili oštećeni nenemenskom i/ili nestručnom upotrebom.

Proizvod je dodat u korpu.